Ideile Noastre
Grafica a avut mereu un rol important în industria publicității ... o idee poate schimba lumea. Dincolo de un logo, un simbol, un design sau un nume care te poate face vizibil pe piață, un brand înseamnă tot ceea ce vrei să comunici consumatorului și publicului despre produsul și compania ta. Schițarea unei imagini care să reprezinte un produs este un proces care necesită muncă și atenție desăvârșită pentru detalii. Poți primi mereu feedback pe grafica oferită, astfel rezultatul fiind atât pe placul designerului cât și al clientului. Iar de la logo se poate merge la broșuri, cataloage de promovare, bannere sau simple cărți de vizită. Toate trebuie aliniate la imaginea brandului și trebuie să denote profesionalism și să strige numele brandului cât mai bine.
Tocmai pentru că trăim într-o lume a diversității, unde internetul ne oferă cam orice informație de care avem nevoie, existența unor specialiști de social media este una necesară. Astfel dacă o agenție care se ocupă de grafica ta, ar putea să aibă la fel de bine grijă și de aparițiile tale în online. De la campanii de Facebook, posturi pe LinkedIn sau story-uri de Instagram, vrei ca imaginea ta să fie una unitară și să ajungă cât mai repede și mai bine la publicul țintă. Pentru a avea o imagine unitară și bine conturată pe lângă logo și social media ai nevoie de un site la zi, care să reflecte munca ta.
Analizăm cerințele clienților noștri și venim în sprijinul acestora cu soluțiile potrivite! Suntem exigenți în ceea ce privește calitatea materialelor pe care le comercializăm. Acest lucru este esențial pentru a furniza produsele și soluțiile de calitate:
Sisteme expoziționale
- Standuri expoziționale
- Sisteme display
- Pop-up spidere
Cataloage & Broșuri
- Cataloage de prezentare
- Broșuri de prezentare
- Flyere
Materiale personalizate
- Mape personalizate
- Agende personalizate
- Calendar, etc
Print Outdoor
- Bannere
- Autocolante
- Afișe publicitare
- Semnalistica indor/ Outdoor
Aduc numeroase beneficii atât companiilor mici, care își fac astfel un nume pe piață, cît și marilor corporații, care își întăresc poziția de lideri.
Cum vă pot ajuta?
1. Reprezintă un canal important de comunicare.
Materialele promoționale nu ar trebui considerate ca o parte de sine stătătoare a campaniei de marketing. Ele vin să completeze și să întărească mesajul comunicat pe celelalte canale și fac acest lucru într-un mod foarte avantajos pentru companie, fiind mai eficiente decât reclamele la radio sau panourile outdoor.
2. Ajută la promovarea brand-ului.
Oamenii nu sunt deranjați să primească un produs inscripționat cu numele sau logo-ul unui brand, cât timp materialul este gratuit și util. Pe măsură ce ei folosesc acest produs, se familiarizează cu brandul, iar șansele să cumpere de la o companie pe care o cunosc cresc.