3 motive pentru care să ne alegi:
1. POVESTEA TA
Tot ceea ce trebuie să faci este să împărtășești cu noi povestea ta, reconstruind-o cu ajutorul elementelor brand-ului. Pentru a transmite emoția, sentimentul și experiența, echipa noastră dedică o perioadă ridicată de timp pentru a te cunoaște și a surprinde esența brand-ului. Cu cât atenția acordată oamenilor este mai mare, cu atât rezultatul este unul mai aproape de adevăr. Apelează la noi și pregătește-te să expunem împreună povestea publicului
2. STRATEGIA NOASTRĂ
Competiția din ce în ce mai pregnantă dintre companii face ca poziționarea brand-ului tău deasupra concurenței să fie o adevarată provocare. În lipsa unei strategii prin care să relaționezi și să menții interesat publicul țintă, șansele de succes scad vertiginos. Alături de noi, vei reuși să construiești un brand și o prezență virtuală/digitală ce te vor ajuta să reușești!
3. MESAJUL TĂU
Brand-ul tau, povestea ta! Cu un ajutor constant și o înțelegere completă din partea echipei noastre, te vom ajuta să creezi un mesaj clar, simplu și concis pentru fiecare pas pe care utilizatorul îl experimentează în relație cu brand-ul tău.
Conceptul graphic este un proces de creaţie care îmbină tehnologia cu arta pentru a transmite unui public targetat anumite idei, mesaje sau trăiri vizuale. Conceptul este important în proporţie de 75% pentru promovarea unui business şi pentru a atrage clienţi din toate sectoarele de activitate!
Designul nu trebuie să intrefereze cu produsul, el trebuie să îi scoată în evidenţă calităţile cheie, să fie funcţional, estetic şi să scoată în evidenţă obiectul sau brandul pentru care este aplicat. Toate aspectele creaţiei au un numitor comun care duc la un design eficient; aceste atribute sunt de cele mai multe ori: echilibru, putere, unitate, contrast, dinamicitate şi proporţie. Fiecare dintre elementele grafice se realizează individual, plecând de la alegerea formei, a culorii, a texturii, a mesajului din spatele materialului promoţional, iar cumulul tuturor elementelor trebuie să se regăsească într-un produs final de calitate superioară.
Identitatea vizuală reprezintă una dintre cele mai importante elemente ce definesc imaginea unei companii prin intermediul tuturor părților componente cu aceeași intensitate. Fiecare dintre aceste elemente îl ajută pe consumator să identifice ușor un produs sau o companie, îi oferă un avantaj în raport cu celelalte de pe piață, contribuind la succesul unei companii chiar și de la prima vizualizare.
Executăm şi Re-Branding de identitate vizuală în cazul în care nu sunteţi mulţumiţi de actuala identitate vizuală. Dacă aveţi deja un brand al companiei, schema de culori sau tema de proiectare, si simţiţi că este probabil, „învechită” sau ar putea beneficia de o împrospătare în ideea de a fi adusă la zi, noi vă putem oferind astfel un aspect proaspăt şi nou la adevărata valoare a companiei.
Vă oferim toată inspirația și creativitatea noastră pentru a creea cele mai bune layout-uri și vizualuri pentru produsele dumneavoastră.
Pentru ca publicitatea să fie eficientă, trebuie să întrunească două caracteristici:
- să țintească rezultate concrete;
- să capteze atenția și mintea oamenilor.
Designul grafic, este de fapt un proces, iar ca toate procesele, își propune o finalitate. De obicei, această finalitate ia forma unor avantaje pentru companie. Iar aceste avantaje, însumate sau luate separat, contribuie la trăinicia unei afaceri.
Cum anume?
Producând flyere, broșuri, afișe, cataloage, bannere stradale, roll-up-uri, reclame luminoase și alte declinări în offline. Pentru că identitate de brand nu înseamnă doar logo și culori pe site, ci și accesorii care completează tabloul: cărți de vizită, mape de prezentare, foi cu antet, semnătura de email sau design de newsletter.
Contactează-ne pentru o discuție în legătură cu ceea ce te interesează. Îți vom oferi toate răspunsurile de care ai nevoie.