DE CE AI NEVOIE DE SEMNALISTICĂ?

 

Este cea mai eficientă modalitate de a vă promova firma, deoarece atrage atenția într-o campanie de promovare sau reclamă.

Cel mai simplu exemplu: semnalizarea unei intrări în clădirea unde aveți sediul firma dvs.

Metodologia și interesul fiecărie firme este să aibe obiective reprezentate în caștig financiar pentru a putea fi mai profitabil. Semnalistica poate să ofere asta, iar specialiștii de Marketing folosesc semnalistica pentru a promova servicii/ produse, campanii sau a face Brand Awerness. Orice investiție în aceste produse vă aduce pe termen scurt sau lung diverse beneficii, depinde de obiectivul firmei: creșterea vânzării unui produs sau atragerea clienților în magazinul/ compania respectivă.

CARE SUNT TIPURILE DE SEMNALISTICĂ?

Reclamă Luminoasă sau Neluminoasă - reprezintă ansamblul sau combinația de elemente care creează reclama.

Caseta Luminoasă sau Neluminoasă - reprezintă o formă sferică, cilindrică, cub sau paralepiped în care se obține o formă de branding cu advertising.

Litere Volumetrice Luminoase sau Neluminoase - sunt litere care au adâncime și creează cuvinte sau sigle fiind reclama unei firme.

Banner Publicitare Iluminat sau Neiluminat - material flexibil din plastic colantat sau printat cu mesaj/ sigla/ zonă de expunere reclamă. Stickere Auto sau Autocolant Auto - este singura formă mobilă de a obține reclamă folosind autocolante speciale cu scopul de a deservi promovarea unei firme/ produs.

Totem Publicitar Luminat sau Neiluminat - este o structură sau fațadă verticală care atrage atenția pentru șoferii de autoturisme sau pietoni cu scop de a indica intrarea într-o firmă.

Rooftop Luminat sau Neiluminat - este o structură cu elemente de reclamă care se montează pe acoperișuri de blocuri sau case.

Mobilier comercial - reprezentat prin zone de expunere siglă luminoasă sau afișaj cu advertising.

POSM - reprezentat prin elemente sau butaforii luminoase care pot fi Branding sau reclamă.